ხუთშაბათი, აგვისტო 16, 2018
Home > oops სიახლეები > ბულინგს ორი მხარე აქვს! – Movistar-ის კამპანია აქტუალური პრობლემის წინააღმდეგ

ბულინგს ორი მხარე აქვს! – Movistar-ის კამპანია აქტუალური პრობლემის წინააღმდეგ

11 ნახვა

საზოგადოება ხშირად პრობლემის მხოლოდ ერთ მხარეზე საუბრობს, თუმცა ამბავს ყოველთვის მეორე ვერსიაც აქვს. ბულინგი დღევანდელი რეალობის ერთ-ერთი ყველაზე მწვავე და აქტუალური პრობლემაა, განსაკუთრებით, მოზარდებში. იმისთვის, რომ ვითარების არსს მოძალადისა და მსხვერპლის გარდა გარშემომყოფებიც უკეთ ჩაწვდნენ, Movistar-მა სააგენტო Wunderman-ის დახმარებით, მნიშვნელოვანი კამპანია განახორციელა. აქტივობის ფარგლებში ბრენდმა სპეციალური აპლიკაცია და სარეკლამო ვიდეორგოლი შექმნა, რომელიც მოცემულ სურათზე უფრო საფუძვლიან წარმოდგენას იძლევა.

marketer.ge

 

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *